miercuri, 18 mai 2011

Ce mai face CRIZA?

Am pus titlu acestui articol o intrebare ,dar nu ca am sa raspund la ea in aceste randuri ce urmeaza , caci criza este un feneomen natural dar cu inceputuri artificiale, ce par mai degarba a fi scapat de sub control.
Ceva din spusele a mai multe guri( mai speculative, mai de incredere) tind sa cred ca "ea" so bata vina, criza, da criza, nici nu are de gand sa plece de la noi ,cica sa instalat bine fara chirie, fara intretinere (ne subventionata) de platit nu are treaba si pe lanaga asta o si platim sa stea pe la noi, prin mariri de preturi, scaderi de salarii, acorduri de FMI( cica  fondul monetar international condus de cine? HA HA,Dominique Strauss-Kahn), noi sa speram ca nu va fi mai rau de cat din '85 pana in '89, desi cred ca atunci era bine salam cu soia gaseai dar acum cu ce mai cumperi, cu o P....a. Scuze de limbaj dar m-am enervat.


Si ce sa facem? :) stam si suferim, caci asa ne-am invatat si pe deasupra noi am stiut sa trecem cu bancuri peste toate chiar si peste foame, dar apropo mi-a venit un banc in minte cica:
Cine ar fi trebuit sa depuna primi plangere contra lui Kahn pentru abuz sexual? raspuns: Romania, caci la cat ne fu..t in ultimul timp.........   :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu